Merhaba,

Can Burak Cilingir <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Problemi eger dogru tahmin ediyorsam, bahsettiginiz isi list veritipi
> kullanarak yapmak yerine girdilerini nept veritipine cevirerek daha
> performansli calisabileceginizi tahmin ediyorum.

Anladığım kadarı ile Aykut Bey herhangi bir elemanın belirtilen bir
liste içinde hangi pozisyonlarda yer aldığını öğrenmek istiyor. Bu her
halukarda -- liste özel bir sıralama içermediği sürece -- zaten O(n)
işlem karmaşıklığında bir problem. Bunu liste yerine başka bir veri
yapısı kullanarak yapmanın bize kayda değer bir başarım artışı
sağlayacağını zannetmiyorum.

> list -> nept cevrimini ...

Cahilliğimi mazur görün, "nept" nedir?

İyi çalışmalar.